Μικρές συμβουλές για την δίαιτα των μονάδων

0
32642
Μικρές συμβουλές για την δίαιτα των μονάδων

Μικρές συμβουλές για την δίαιτα των μονάδων !

Συγκεντρώσαμε κάποιες μικρές συμβουλές για την δίαιτα και τις μοιραζόμαστε μαζί σας!

Ημερησίως οι γυναίκες πρέπει να καταναλώνουν 6 ή 7 μονάδες(για συνολική απώλεια μέχρι 12 κιλά 6,για περισσότερα κιλά 7 μονάδες) και οι άντρες 7 ή 8 (για συνολική απώλεια μέχρι 12 κιλά 7, για περισσότερα κιλά 8 μονάδες) .

Περισσότερα κιλά , περισσότερες μονάδες! Ο λόγος: Ένας οργανισμός με περισσότερα κιλά είναι συνηθισμένος σε περισσότερο φαγητό. Αν λοιπόν απότομα μειώσουμε την ποσότητα, ο οργανισμός μας άμεσα θα χάσει μεν, σύντομα όμως θα μπει σε άμυνα αποθηκεύοντας !

Η δίαιτα αφήνει απεριόριστη την ποσότητα σε όλα, εκτός από τη ζάχαρη, το αλεύρι και το αλκοόλ. Και αυτό συμβαίνει γιατί η δίαιτα των μονάδων δεν έχει συγκεκριμένο πρόγραμμα, οπότε άλλες ανάγκες έχει π.χ. ένας άντρας στα 110 κιλά και άλλες μια γυναίκα στα 80 κιλά. Όλοι καταλαβαίνουμε λοιπόν, ότι το “απεριόριστο” πρέπει να το διαχειριζόμαστε με βάση το σκεπτικό ότι ο στόχος μας είναι να χάσουμε βάρος ή να διατηρήσουμε τα κιλά που έχουμε χάσει. Έτσι λοιπόν, τρώμε τόσο όσο να είμαστε χορτάτοι αλλά όχι φουσκωμένοι.

    1. Καλό είναι την ημέρα να τρώμε 5 γεύματα (πρωινό, δεκατιανό, μεσημεριανό, απογευματινό, βραδινό) μοιράζοντας τις μονάδες μας ανάλογα το πρόγραμμά μας και τον τρόπο ζωής μας. Ιδιαίτερα το πρωινό είναι το βασικότερο γεύμα της ημέρας, αφού ενεργοποιεί τον οργανισμό και τον μεταβολισμό μας. Άλλωστε μην ξεχνάμε ότι ο μεταβολισμός μας είναι σαν μια μηχανή. Αν δεν έχει “καύσιμα” δεν ξεκινάει. Επίσης το βραδινό καλύτερα να είναι κάτι ελαφρύ.
    2.  

      Μια σωστή δίαιτα στηρίζεται στην ισορροπημένη διατροφή. Το πρότυπο “αφαγία” καταρρίπτεται καθημερινά και πανηγυρικά. Αν ρίξουμε μια ματιά γύρω μας θα δούμε ότι οι περισσότεροι που έχασαν βάρος με μεθόδους “αφαγίας” απλά ξαναπήραν πίσω τα κιλά αυτά. Τρώμε λοιπόν ισορροπημένα, από όλες τις κατηγορίες τροφών. Δεν στερούμαστε τίποτα, αφού όλα είναι απαραίτητα. Δεν βγάζουμε το λάδι από την καθημερινή μας διατροφή (ειδικά το ωμό), τρώμε γλυκά αλλά περιορισμένα. Επίσης, να πούμε ότι το σιμιγδάλι είναι ένα προϊόν που δεν έχει τυπικά περιορισμό, αλλά καλό είναι να θυμόμαστε ότι και τα μακαρόνια από σιμιγδάλι γίνονται, οπότε καλύτερα να είμαστε συγκρατημένοι στην κατανάλωσή του.

    3. Οι περισσότεροι έχουμε αντικαταστήσει την ζάχαρη με κάποιο γλυκαντικό. Τα πιο δημοφιλή είναι η ασπαρτάμη, η φρουκτόζη, η στέβια, το σιρόπι αγαύης, το σιρόπι σφενδάμου και η ζάχαρη καρύδας. Καλό είναι να χρησιμοποιούνται με μέτρο. Η υπερκατανάλωση δεν κάνει καλό!
    4. Πάρα πολύ σημαντικό είναι το νερό! Απαραίτητο για όλους. Όχι μόνο για την απώλεια βάρους, αλλά για την υγεία μας! Τώρα τελευταία κυκλοφορούν πολλά ροφήματα που βοηθούν στην απώλεια βάρους και την ενεργοποίηση του μεταβολισμού. Καλό είναι να καταναλώνονται χωρίς όμως να αντικαθιστούν το νερό!
    5. Τέλος, πολύ σημαντικός παράγοντας είναι η άσκηση. Δυστυχώς, οι περισσότεροι κάνουμε καθιστική ζωή. Είναι απαραίτητο να βρίσκουμε καθημερινά έστω λίγο χρόνο για άσκηση. Έστω λίγο περπάτημα!
Διαβάστε περισσότερα

Comments

comments